src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock Me Like The Devil...

 
Igår såg Ella och jag "A Good Day to Die Hard" på bio och jag måste säga att filmen var bra.
Den höll måttet för att vara en uppföljare.
 
Fredagstemat idag bjuder på rockiga toner från Crucified Barbara och det är enligt mig inget fel att inleda Fredagen på detta sätt.
 
Så vad händer för mig i helgen?
Ja, då jag har lite dåligt med pengar just nu blir det rätt lugnt, film och annat bestyr kan jag tänka mig.
Är lite ölsugen men det blir att bita sig i läppen.
 
Hur som helst får ni ta det lugnt där ute i dimman och ha en trevlig helg.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Önskar dig en lika trevlig helg, broder!

Jag kan avslöja att jag håller på att fila på min 4-års överraskning till bloggen. Lite drygt en månad kvar. ;-)

Svar: Ska bli spännande att se vad du hittar på.3vlig helg.
Grimgoth™

2013-02-15 @ 22:17:51
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn