src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hemmet...

 
Visst är det Fredag idag?
Bra, så jag slipper lägga ut ett Fredagstema i onödan menar jag!
 
Hela veckan har varit knas och dagarna har varit utan namn, antar att man inte kommit i fas efter alla rödadagar och ledighet ännu.
 
Jag har bara varit och svävat omkring i en bubbla utan mål, ändå har jag tagit tag i ärenden och vardagen mest på rutin.
Har en känsla i kroppen som känns oroväckande, dessutom kan jag inte riktigt sätta fingret på den ännu.
Men med min erfarenhet är det bara att vänta ut och se vad det är, brukar fungera.
 
I kväll blir det hjärnrensning och lite "Hoola Bandoola", ett ord jag använder för "fest och flärd".

Vi ses nog långt in i dimman ikväll för att återmötas igen på Söndag sega som gelégubbar efter att legat i solen för länge.
Där kommer vi vara stilla och tysta och lyssna på våra upplevelser och bravader.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn