src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Intervju - Grimgoth...

 
Det är inte så ofta man ser mig i en intervju?
Har det hänt tidigare?

Nej, det har det inte så detta är ett unikt och härligt tillfälle att få veta mer om mig och min blogg.
Lii som är en grym tjej kom på temat "Intervjua dig själv", en sådan chans ville jag inte missa så klart.
 
Här berättar jag om många spännande saker som kanske aldrig kommit fram tidigare i bloggen, samt att man får se en del kort på mig och mina äventyr.
 
Så vad väntar du på?
In och läs.

Vad tyckte ni om denna intervju??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Najs

2013-01-15 @ 22:08:15
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: Liie

Nämen, vad roligt att din första intervju hamnade på min blogg då :)

Svar: tycker jag med och det var en ära att få vara med!
Grimgoth™

2013-01-22 @ 18:22:41
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn