src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bråvalla Festival 2013 - Dag 3...

 
Den sista dagen för Bråvalla Festival har nu änlänt, efter som vädret var lite växlande med sol och regn tog det ett tag innan man bestämnde sig för att åka ut.
Väl där ångrar jag inte valet, för vilken dag det vart.
 
Oplanerade möten och band som man fick uppleva, allt i en underbar symbios.
Till nästa år hoppas jag att dom kommer sälja läsk på matställena och inte bara i baren, lite mer kroppvisitation borde dom nog också ha samt mer fart i barena.
Det var nog de ändringar som jag kom på som jag hoppas på.
Annars var allt riktigt nice skött.

Så nu kör vi på med korten i vanlig ordning.
 
Helt otippat hamndade jag med sällskap framför The Sounds, inte alls planerat och satan vad överaskad jag vart!
Dom svängde!! Dom Rockade och nu ska jag börja söka upp The Sounds lite mer... Förlåt att det tog sådan tid bara.
 
 
Syster Sol bjöd på härliga reggae toner och gung.
 
 
På vägen till Volbeat så såg jag två tjejer var en försökte kissa i det öppna, jag stannade till och "wall-a" henne likt Haskel i serien The Exes. Tyvärr har jag glömt vad ni hette men här kommer min hälsning till er!!
 
Volbeat ångade på och spelade en hel del bra och ösiga låtar, ett band jag borde sett tidigare känns det som!
 
 
Legenden och ikonen Thåström avslutade min kväll, fan va bra han var.
Underbar avslutning.
 
Med detta tackar jag nu Bråvalla, alla kända och okända männsikor samt banden som spelade.
Vi kanske ses igen i framtiden?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, det blev ju riktigt bra till slut, Bråvalla, efter trafikstrulet och sånt. Bästa konsertupplevelserna för min del var In Flames första dagen och Thåström den sista. Lite bilder även på min blogg - också från Metaltown nu senaste helgen, med fantastiska Katatonia och helt makalöst bra Cult of Luna. http://kimkahn.blogspot.se/

Svar: Ja håller med, ok det ska jag kolla in då. :D
Grimgoth™

2013-07-09 @ 09:59:07
URL: http://kimkahn.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn