src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Asta Kask 35-årsjubileum...

Asta Kask hade 35-årsjubileum och dessutom relesefest för albumet "Handen på hjärtat" på Debaser och om förband hade dom Alonzo Fas 3 (han med och bildade legendariska KSMB) den 1 Juni.

Redan vid ankomst och i kön hördes låten "Sex Noll Två", och det gällde att skynda sig in.
Men innan vi släpper lös kort så låt mig berätta om kvällen.

Det var en slutsålt Debaser som mötte oss med en bastuliknande värme, men det hindra inte mig och alla andra att röja så taket lyfte.
Ljudet var dessutom 100% och showen kanon, extra kul var det att se att Alonzo hade trummisen och bassisten i från Imperial State Electric på scen.
 
Många sköna låtar bjöds det på och efter spelningen var man nästan så nöjd så man kunde gått hem, men så klart stanna jag kvar för Asta Kask.
Och jävlar vad det vart ännu mer röj, fick höra dom flesta om inte alla "önske" låtar jag hade.
Och att ÄNTLIGEN efter alla dessa år få se dom live var fan det bästa på länge.
 
Dessa två konserter är dom bästa jag sett på länge, ja kanske hela mitt liv.
SÅ bra var det faktiskt.
 
Nu till korten, längst ner kommer några videos också så ni får smaka på den underbara stämningen!
 
 
Här står jag efter spelningen i väntan på Asta Kask med Alonzo.
Vart en hel del beröm och lite annat löst skitsnack, mycket trevlig och tillmötesgående kille.
Träffa också senare Bonni Pontén från Asta Kask, men då var jag så extatisk så jag glömde ta kort på oss.
Fick dock deras nya skiva signerad av han.
 
 
Alonzo Fas 3 - Harrisburg (Live)
 
Alonzo Fas 3 - Det Bästa Som Hänt (Live)
 
Asta Kask - Dom Får Aldrig Mig (Live)
 
Asta Kask - Psykopaten (Live)
 
Asta Kask - Ringhals Brinner (Live)
 
Cheers!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Låter som en kalaskväll. Alonzos nya platta är grym.

Svar: Det var det också, ska kolla in hans nya platta med så klart.
Grimgoth™

2013-06-04 @ 20:43:09
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn