src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoth Is Back...

 
Då var man tillbaka här på bloggen med lite mer "vanliga" inlägg igen.
Fan va galet kul man haft den senaste tiden med konserter och festivaler till höger och vänter, det bästa med det hela är att det inte är slut än!!

Underbart och jag bara älskar det, för detta är ju det jag lever för.
Musik live och på alla andra sätt den nu kan upplevas på, mitt liv och hobby!
 
Privat så rullar livet på och jag mår bra som fan, kanske är det den bästa tid i mitt liv som jag har nu?
Jag vet inte men det kääns lite så faktiskt.
 
Har inga beskymmer eller besvär, pengar och jobb är heller inte några problem.
Nej, det finns nu bar möjligheter och nya mål med dess resor som man säkert snart får uppleva.
 
Jag är lycklig.
 
Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Vad roligt att höra att du har det så bra, finns ju typ ingen bättre känsla :)

Svar: Håller med. :)
Grimgoth™

2013-06-17 @ 22:12:08
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Masa Sahlqvist

Fan vilken skön känsla!! Grattis!!

Svar: Tack!
Grimgoth™

2013-06-18 @ 10:45:22
URL: http://masasahlqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn