src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Huntress - Starbound Beast...

Huntress - Starbound Beast (Live - Sweden Rock Festival 2013)
 
I kväll bjuder jag på ett lite mer udda och även kanske unikt Fredagstema.
Det jag pratar om är så klart mitt egen filmade då Huntress spelade på Sweden Rock Festival 2013 med den nya låten "Starbound Beast".
Sök efter denna låt på youtube så förstår ni snart att det är inte många som filmat just denna låt.
 
Hur som helst i kväll är det Midsommar och det ska så klart firas med ett par kalla, hur och var det får man se.
Skönt att vara lite ensam för så kommer det troligen inte se ut i morgon, men jag har alla dörrar öppna sedan får vi se vart allt bär av.
 
Med det sagt så önskar jag er nu en fin midsommar så ses vi i dimman.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mats

Glad midsommar !

Sportfotograf
www.sportfoton.se

Svar: Detsamma.
Grimgoth™

2013-06-21 @ 20:07:04
URL: http://www.sportfoton.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn