src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Inför Bråvalla Festival...

 
Så var det äntligen dags för Norrköping att bli av med oskulden som festivalstad, fan vilket bra insiativ samt steg.
Bråvalla Festival är nu här och jag personligen har velat fram och tillbaka om man ska gå eller inte, men bestämnde mig för någon vecka sedan att jag ska gå.
Torsdagen är den dagen som är "bäst" enligt mig, då finns mest hårdrocks utbud att tillgå.
Men dom andra dagarna finns några band här och där som man kan tänkas se.
 
Ska bli spännnade hur dom har gjort alla lösningar kring och i området med, undrar också om detta kommer vara en återkommande festival här i stan?
Återstår att se...
 
Nu till de band jag tänkt att se.
 
Torsdagen:
14:00-15:00 Rival Sons
16:00-17:15 Airbourne
18:15-19:25 Ghost (Här blir det bara kolla in lite typ)
20:30-21:40 In Flames
23:00-0035 Rammstein
 
Fredagen:
14:45-15:45 Royal Republic
22:00-23:00 Danko Jones
23:10-01:30 Green Day
23:45-00:45 Kvelertak (Skulle vara kul att se dom lite, men vet inte hur det ska gå till.)
(16-17 Bullet for my Valantine och 18-19 Stone Sour får vi se om jag ser)
 
Lördagen:
13:30-14:30 Kalle Baah
20:00-21:00 Syster Sol
21:30-22:55 Volbeat
23:00-00:25 Thåström
 
Tror jag fick med alla nu.
Vi ses väl där??

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Ha det så gott på Bråvalla. Trots att det är en rätt spretig festival vad gäller bokningar så finns det en hel del go'bitar man hade velat se.

Ha det gott!

Svar: Håller med och snart är det bara sista dagen man ska överleva. :D
Grimgoth™

2013-06-27 @ 12:40:17
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: Liie

Jag vill ocksåååå! Vi hade tänkt dragit på roadtrip den här helgen, men nu kom annat ivägen och det blir nästa helg istället.. Så surt, annars hade Bråvalla varit det perfekta första stoppet. Men ha det så grymt nu! :)

Svar: ÅÅhh...får hoppas att den finns kvar nästa år då.DÅ kan du inte inte missa! ;)
Grimgoth™

2013-06-27 @ 15:46:15
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn