src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Snusbutiken - Svenskt Snus...

 
I helgen besökte jag Stockholm av olika anledninar, en av dom var att äntligen få besöka Snusbutiken "Svensk Snus".
Som snusfantast och samlare var detta ett underbart besök, att stå där och njuta av alla prylar som fanns samt att man kunde även köpa dom.
Nu vart det inte så mycket prylar för min del men jag köpta lite snus för att komplitera min snusdosesamling här hemma.
 
Info om butiken (lånat från hemsidan).
"Svenskt Snus är en 155 kvadratmeter stor snusbutik indelad i tre rum. Snusbutiken är i Swedish Match egna regi på Kungsgatan 3 i centrala Stockholm. Vår förhoppningen är att snusbutiken ska ge intresserade snuskonsumenter möjlighet att lära sig om Swedish Match snussortiment och snushistoria."
 
 
På den sista bilden ser ni det jag handlade.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn