src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

AC/DC Släpper Öl...

 
AC/DC de ökända hårdrocks legenderna från "down under" har levererat riktig rock under de senaste 40 åren.
Nu ger de sitt namn för öl också.
"AC/DC Premium Lager Beer" is 568mL of true German Premium Lager with mouthwatering 5.0% alc.
 
Ölen beskrivs på följande sätt:
"This lager fires up your tongue like TNT, comes with a great beer-loving taste and is brewed in accordance with the rock 'n' roll manifesto of 1973 and the German purity law of 1516."
 
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Helvete vad det ska släppas ny alkohol hela tiden! Haha. Och som de samlare vi är måste vi självklart ha allt, right? ;)

sv: Ja, jag hoppas verkligen att vi ses! Det blir dock inget sweden rock för mig iår tror jag. Blir Getaway istället. Men skogsröjet blir det nog garanterat!

Svar: Ja, det för mycket grejor man "måste" ha.Då ses vi på Skogsröjet då antar jag. :)
Grimgoth™

2013-03-09 @ 17:23:22
URL: http://ssanibo.blogg.se
Postat av: Masa Sahlqvist

Coolt!!
Måste nästan testas! Har svårt för vin (tycker det smakar för jävligt :P) så de flesta Rock n roll alkoholerna är ju uteslutna för min del. Men coolt med AC/DC öl!

Cheerz!!

2013-03-11 @ 11:29:26
URL: http://masasahlqvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn