src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Det Har Varit En Trevlig Helg...

 
Ja, då var det måndag igen och kanske dags att berätta lite kort om min helg.
På Fredagen vart det ett par kalla för att fira första arbetsveckan avklarad, det vart en lugn tillställning.
Lördagen att jag bara och vänta tills jag fick åka iväg til lbion för att se Johan Falk - Kodnamn: Lisa.
 



Det var en förbaskad bra film och har du inte sett den men dom andra så måste du se denna snart!
Vilken avslutning!

Söndagen hände inte speciellt mycket heller utan bara några ärenden hit och dit uträttades samt uppladdning för Idag Måndag som bjöd på en bra arbetsdag och snart ska jag väl käka och ta det lite lugnt!

Pratade lite med Kevin över telefonen i helgen för att kolla läget samt att säga att jag sakna han och vi ses snart!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där vill jag asgärna se!!

2013-03-23 @ 20:43:36
Postat av: Viola Vamp

P.S. Vampen som kommenterade. :)

2013-03-23 @ 20:44:12
URL: http://violavamp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn