src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hellraiser...

 
Då sitter vi här igen med ännu ett Fredagstema, och jag tycker att denna låten Hell(g)raiser säger allt.
Vilken partysprakare!
 
Ikväll firas att min första arbetsvecka är slut och över, det funkar skit bra samt att jag trivs.
Skönt att äntligen ha lite fastare jobb måste jag säga.
 

Idag har jag jobbat på egen hand (skar mig på den nya fina lagerkniven, omplåstrad och fin är man nu).
Sånt som händer i stridens hetta, och det bästa är att det läker och går över.
För idag finns inget som stoppar mig!

Tänkte fira med några kalla ikväll, och i morgon får det nog bli bio.
Blir skoj som satan!!

Vi ses ute i dimman och ta det lugnt, för det finns vassa knivar där ute.
Ha en skön helg!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn