src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock´N´Roll Dreams Come Through...

 
Tänkte inleda dagens Fredagstema med att påminna om min tävling "Vinn Konsertbiljetter Till Rival Sons I Linköping..." sedan undrar jag om det är bara jag som har detta problem när man ska kommentera bloggar?
 
<--- Så här såg det ut på Facebook i Onsdags, jag meddelar där att jag äntligen fått ett lite fastare jobb än bara mina timmar på ett annat företag.
Satan så gott och jag ser fram i mot detta så klart, äntligen kommer man snart ha lite bättre ekonomi!
Så snart är man en "Blue Collar Man" på allvar igen.
 
Vad händer annars hos mig?
En hel del skulle jag vilja säga, har gjort lite ärenden i veckan så som att byta in ett spel som jag köpte till ett annat, kollat tv och serier samt också köpa en VIP biljett till Skogsröjet.
Känns skönt att ha det säkrat nu, då har man bara en biljett till Sweden Rock Festival kvar att köpa.

I helgen är det en del grymma spelningar i stan, tyvärr kommer jag gå miste om dessa men det gör inget för jag kommer tillbringa min tid med världens bästa Kevin.
 
Nä, nu får ni allt ha en underbar helg och ta det lugnt där ute i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sundare nu!

Gissar att världens bästa Kevin är ett barn. Man kan missa mycket med gott samvete för att umgås med dem man älskar. :)

Svar: Världens bästa Kevin är min son!
Grimgoth™

2013-03-09 @ 08:25:53
URL: http://sundast.se
Postat av: robex

Hej är du mycket musik intreserad så rekomenderar jag dig min blogg där jag itnervjuar runt 12 band per dag försöker få till så mycket som möjligt men runt hälger blir det mycket bilder från spelningar. Banden jag intervjuar är allt från kända metalb and från rysland, kina, japan, budapest, sverige över allt ifrån jag har haft min blogg sen jag var 13 men itnervjuat sen jag var 14 idag är jag 16 år och jobbar sten hårt med att sprida msuiken vidare. Hoppas du kan säga vad du tycker mvh Robex http://ghgumman.blogg.se/ är min blogg

Svar: Tack för tipset, och kolla gärna in här fler gånger.
Grimgoth™

2013-03-09 @ 12:41:23
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

Grattis till jobbet=) Ha en skön dag med Kevin =)

Svar: Tackar.
Grimgoth™

2013-03-10 @ 00:30:51
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Robex Lundgren

Tack själv, Jarå de kan jag la gära.
Dom stunder jag får tid till de jag har väldigt sträsigt liv

2013-03-10 @ 11:46:32
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn