src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Let It Die...

 
Fredagstemat är ännu en gång här, denna gång med "Prince Of Evil".
Denna helg är en helg som jag sett fram i mot, mitt sällskap kommer idag och det ska verkligen bli kul att träffas igen!
Men inte nog med det utan så ska jag gå på Crucified Barbara som spelar här i stan på Lördag.
 
Man kan sammanfatta denna helg så som jag gjort många gånger förr... "Beerdrinkers & Hellraisers"... då vet ni direkt vad det talas om??
 
Ha nu en underbar kväll och helg så ses vi i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn