src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Just Tonight...

 
Bara i natt finns jag här, bland ljus och blod.
Naken för dig.
Ja, så kanske man kan skriva om detta Fredagstemat?
 
Det blir en lugn helg för mig, vet inte vilket ben jag ska stå på ännu.
Känns lite bittert att ev. missa Marduk i helgen med, men dem har jag redan sett och kanske inte brinner så mycket för dom (längre).
Dock hade det varit kul för jag misstänker att en del som man känner ska dit.
 
Men jag lider inte utan jag kör på och samlar energi för slag som komma skall i framtiden.
Det kommer att behövas.
 
Jag lämnar er nu i detta inlägg med tillhörande video med ett...
"Ta det lugnt där ute i dimman".
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Festivalbilagan

Ny sida om festivaler!
http://festivalbilagan.blogg.se/Du
Du hittar oss också på facebook hoppas vi ses där!

Svar: Underbart initiativ, hoppas som sagt att vi ses här och på FB.(Eller varför inte på någon festival?)
Grimgoth™

2013-10-06 @ 17:15:38
URL: http://festivalbilagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn