src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

23 Till På Dynamo...

 
"23 Till - ett av Norrköpings mest legendariska band återuppstår på Dynamos scen Lördagen den 7 september"
När man läste den där informationen om kvällen så visste man vilken kväll det skulle bli.
Och jag ställde mig frågan här hemma: "Vart fan är min Sex Pistols tröja?".
För jag ville verkligen representera punken, men till slut fick det bli en Blind Guardian t-shirt och min långärmade Ramones tröja runt midjan.
 
"Lycklig, hes, skivor, spellista, mingel, autografer, mingel, värmlänska, Kosmos, och...och så mycket mer.
Det är fan en av dom bästa kvällarna!
Tack 23 Till!
"
Så lät det från min sida efter spelningen, och det var sannerligen en toppen kväll.
 
Extra roligt var det när jag upptäckte att sångaren i 23 Till var en som hade sitt barn på samma dagis som Kevin gick på.
Fråga han varför han inte sagt något och då svarade han med ett leende: - "Jag brukar inte presentera mig så."
Helt underbart, har har jag snackat och umgått med han på mötena vid dagis utan att veta vem han egentligen är.
Ja, livet är fullt med överaskningar!
 
Redo för kort och videos från kvällen?
Tänkte väl det!
Här kommer det.
 
 
 
Jag och sångaren Janne Abrahamsson från 23 Till.
 
Kvällens fynd och kap, skivorna är alla signerade också.

 
23 Till - Lycklig (Live)
 
23 Till - Sista Supen (Live)
 
23 Till - Balladen Om Olsson
 
23 Till - Ett Steg För Långt
 
Som sagt var det en toppen kväll, tack alla som förgyllde min kväll.
Underbart lycklig blir jag när jag tänker tillbaka på kvällen, speciellt kul att höra trycket på folket i mina videos med.
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn