src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tar Bladet Från Munnen...

 
Det var nu ett tag sedan jag skrev något personligt här på bloggen så det är kanske dags för det nu?!
Jag lever nu ett ganska bra liv, saker och ting kunde vara bättre.
Sedan jag förlorade jobbet så har jag nu gjort det man ska med alla papper och liknande så man får någon form av ekonomi och allt jag kan göra nu är att vänta.
Osäkerheten om hur den ekonomiska situation som jag kommer ha/få är stor men jag vet att jag klarar det för jag har ju varit här förr.
 
Dessutom finns redan krokar ute efter nya jobb och liknande för er som tvivlade på det, jag ger fan inte upp!
 
Samtidigt som det händer en del andra kul och positiva ting i mitt liv parallellt som får mig att stå ut och kämpa vidare.
Vänt mig till mina sanna vänner på vägen för att prata ut och ventilera vilket också fått mig att lätta på trycket.
I går natt ringde en av dom, visst är det lustigt?
 
Här har man gått och tänkt på att höra av sig så tar den andra första steget i stället.
 
Hur som helst så kommer ni få se massa mer av mig och liknande här i bloggen, även om fokus som vanligt kanske kommer ligga på nyheter och liknande så hoppas jag och tror att jag att i mellanåt jag kommer kunna bjuda på en del konsert upplevelser.
Inga löften men hopp så klart.
 
För det är ju sån jag är, en kille som älskar musik och det finns nästan inget bättre än att få uppleva den live.
 
Tack för mig!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Håll hornen högt och rocka på.

Svar: I´ll try.
Grimgoth™

2013-09-19 @ 23:21:37
URL: http://spaderess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn