src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 102-106...

 
102. Hiss & Diss - Bloggvärlden
Hiss: Personligen har jag fått många bra kontakter och blogg vänner, man har fått göra saker som man kanske inte annars fått gjort pga bloggen.
Diss: Bloggvärlden är väldigt stor och ibland även svår att nå ut i, sen finns det säkert många andra negativa saker men just nu kommer jag inte på någon mer. Jo, att den verkar så "unga tjejer" dominerande.

103. 5 tips för en bättre blogg
1. Hitta en nisch.
2. Ha en snygg och bra design.
3. Uppdatera ofta men ändå med intressanta saker.
4. Komentera och syns så mycket som möjligt i andras bloggar och sociala medier.
5. Var alltid dig själv samt var ödmjuk.
 
VECKA 16 - PÅSKEN
 
104. Vad vill du ha i ditt påskägg?
Pengar, biljetter till sommarens festivaler eller godis. Eller så får du överaska mig med något du tror jag skulle uppskatta.

105. Visa en bild på det påskigaste du äger
Får väl gå ut och köpa ägg sen då... men seriöst har jag inget påskigt.

106. Brukar du påskpyssla?
Nej.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Bra tips!

Svar: Tackar.
Grimgoth™

2014-05-06 @ 16:53:14
URL: http://www.solglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn