src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Wish You A Heavy Christmas And A Metal New Year...

 
Då var det åter igen dags för den där tiden på året då jag kommer ta lite julledigt från bloggen.
Normalt brukar jag verkligen se fram i mot detta då man varit intensiv och skapande, men nu känns det som vilket uppehåll som helst.
Det visar väl också kanske på att min tänkande och varande i bloggen ändrats...
Ändå sitter jag med 4132 inlägg i ryggen.

Hur som helst så planerar att vara tillbaka igen den 2 Januari 2015.

"I Wish You A Heavy Christmas And A Metal New Year..."
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Stones

God Jul och Gott Nytt!

Svar: Tack och detsamma. :)
Grimgoth™

2014-12-20 @ 23:51:10
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com
Postat av: anake

Heavy christmas, heavy christmas to you!!

Svar: Tack, och detsamma.
Grimgoth™

2014-12-21 @ 16:51:33
Postat av: Masa Sahlqvist

God jul och gott nytt år! :)

Svar: Detsamma.
Grimgoth™

2014-12-23 @ 19:38:53
URL: http://masasahlqvist.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn