src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Victorious Reign...

 
Fredagstemat är här och gladare än mig får ni nog leta efter, inte nog med det så kommer AC/DC till Sverige i sommar.
Snacka om lycka!!

Detta ska firas med lite öl tror jag.
Hur som helst är allt väl här hemma, bara lite mycket att göra som vanligt men jag trivs med det.
Det lite framåt kan man säga och det är så det känns också.

Julklappar och annat inhandlande tynger mig lite då jag inte har så mycket uppslag i den frågan än så länge, men det brukar lösa sig.
Ofta i sista minuten... men, men det är så det är och förblir.

Trevlig Fredag och helg på er där ute!
Ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: art By Tina

Mycket bra som kommer till sverige i sommar verkar det som. Dock inte bokat nåt än. Förutom att jag verkligen vill dra på sweden rock, var alldeles för längesen sist! Har inte varit där sen 2011 och det är ju bedrövligt!

Svar: Jo, det är det.Synd att dom bokade AC/DC på Friends arena med tanke på ljudet.
SRF tycker jag du ska åka på i år, sjukt bra lineup redan nu, och då kanske vi ses! ;)
Grimgoth™

2014-12-15 @ 13:29:55
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn