src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?

 
Världens svåraste fråga ska här med besvaras i bloggutmaningen, kanske kommer det fler men denna är en riktig nagelbitare.
Nyfiken på svaret?
Läs då nedan!
 
037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
 
Alltså vet du hur många bra saker jag har som inte går att kasta?
Sen om man ska kalla dom prydnader är väl en annan femma för det kanske är mer samlar objekt som också funkar som prydnad.
Men jag vill inte kasta något, hellre dör jag!!
Hänvisar också till mina inlägg om min samling
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn