src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Om att sjunga...

 
049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
Kan inte minnas att jag hört några klagomål så där, och mina vänner brukar ofta sjunga själva spontant så som jag. Och ibland sjunger vi i hop på festliga tillfällen.
Det är alltid lika spännande att utmana sig i hårdrockens texter (eller liknande).
Vet inte om det räknas men här kommer två klipp från den tiden jag sjöng i Forgotten Words, dock ingen bild på mig medan jag gör det men...ja...
 
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Liie

Jaså var det du som var sångaren! Det tror jag inte att jag visste, eller så har jag bara glömt bort det. Det låter jättebra ju! Inte min musikstil men tycker ändå det är coolt :)

Svar: Ja visst är det så, och jag har berättat om det på bloggen ett par gånger känns det som men lätt att missa som du säger.Tack också antar jag. ;)
Grimgoth™

2014-02-20 @ 04:35:06
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Liie

Jag läser nog lite för mycket för mitt eget bästa, mycket som inte går in men ut på en gång kan jag tänka mig.

Jag gillar sången massor, men musiken blir jag så stressad av, har inte lärt mig lyssna på sånt som går så sjukt snabbt än och vet inte om jag någonsin kommer kunna klara av det :)

2014-02-20 @ 18:04:40
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: anake

Coolt att få höra dig sjunga :)Låter bra!

Svar: Tack.
Grimgoth™

2014-02-20 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn