src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 45-48...

 
045. Länka en tävling på internet som du deltar i just nu
Deltar inte i någon just nu.
 
046. Hiss & Diss - Tävlingsregler
Beror väl lite på hur tävlingen är upplagd antar jag?
Men det får inte vara för många regler eller vara krångligt, snabbt och enkelt är nog bäst.

047. 5 bästa sakerna du vunnit
Kommer inte på en enda grej just nu tyvärr, som sagt så deltar jag inte så ofta i tävlingar.
 
VECKA 8 - MUSIK
 
048. Vad för slags musik gillar du?
Heavy, Black, Death metal. Punk, Progg, Reagge.
Är ganska blandad men mitt hjärta ligger hos metal genren.
Nedan följer ett exempel på musik som går hem men kanske ni inte trodde/visste att jag gillar?!
 
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: art By Tina

Jag är med i en grym tävling nu, på tal om tävlingar, där får du gärna stötta mig om du vill. Vinsten är en specialdesignad superfin tatuering, gjord bara till mig, till min hand.

Några schysta konserter inbokade i vår?

Svar: Får jag ta och kolla in då.Konserter blir det nog ett gäng hoppas jag, April blir det nog Asta Kask iaf (so far) sen får man se.
Festivaler hoppas jag på Sweden Rock Festival, SKogsröjet, Bråvalla och kanske även Copenhell.
Själv då?
Grimgoth™

2014-02-18 @ 18:58:21
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn