src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svar På Frågorna 50-51...

 
050. Berätta om ett härligt minne kopplat till musik
Ja, du... har faktiskt sjukt många fina minnen till musik.
Oftas är det så jag kopplar och relatierar i mitt liv när jag blickar tillbaka.
När man hör en speciell låt så kommer minnen tillbaka.
Så att välja ett är svårt...
Och komma på några specifika verkar ännu svårare, ni får tro mitt ord att mitt är och finns i mitt liv på många olika sätt. HA! kom på ett iaf.
Fear Of The Dark (Iron Maiden) skivan på vinyl med en tjej på mitt pojkrum, vad vi gjorde lämnar jag åt fantasin!

051. Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det?
Förutom sång skulle jag vilja kunna spela gitarr och piano (synth), hamra trummor kanske vara ball att vara bättre på med. Kanske vore ball att kunna lira fiol eller cello med?
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn