src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

014. Ser du helst på film hemma eller på bio?

 
Måste säga att jag uppskattar bloggutmaningen som en tillskott och avbrott i min blogg.
Får mig att tänka till och vädra mina åsikter och liknande i olika ämnen.
Underbart, speciellt nu när det är "film" som tema.
 
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
Beror nog på vad det är för film, men en del är ju "bio filmer" mer än andra.
T.ex. The Hobbit rullarna och Sagan om ringen rullarna.
 
Värsta med bio är ju alla andra människor, med deras hostande, skrattande på fel ställen och prasslande påsar.
Irretations objekt är vad dom ofta kan vara, och personligen så ser jag rätt mycket film så de flesta blir hemma.
Men jag har bra ljud och hyffad TV så jag klagar inte.
En nackdel med bio är också priset på biljetterna, sjuka priser egentligen.
 
Men dom måste väl leva dom med, men ibland känns det som att priset inte är värt tjänsten.
Vad tycker ni?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SpaderEss

Jag är benägen att hålla med. Vissa filmer vill man gärna se på Bio, men priserna är inte kloka. Brände nästan en tusing under julhelgen på Bio och då på bara två filmer. 4 pers som ville se Hobbit och så två som ville gå och se Sune. Inte roligt med familj när det kommer till bio. :-)

Man får en hel del Blue-Ray/DVD för dom pengarna, och popcorn till det.

Svar: Skönt att någon kommenterar och dessutom håller med. :)
Grimgoth™

2014-01-15 @ 08:57:43
URL: http://spaderess.blogspot.se/
Postat av: Liie

Ja alltså Sagan om Ringen blir ju aningen mäktigare på bio kan jag tänka mig, faktiskt. Synd bara att det inte väger upp för allt det negativa, inte för mig i alla fall.

Svar: Man kan ju se dem på bio några dagar eller liknande efter premiären då brukar det också vara mindre folk (som ev. stör).
Grimgoth™

2014-01-20 @ 03:01:47
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn