src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?

Innan jag fortsätter med bloggutmaningen tänkte jag visa upp två foton som jag tagit för en tid sedan.
Tycker att dom är ganska bra och lite roliga.
Så var så goda...
 
 
... nu till dagens fråga:
 023. Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?
Lejon, Vit tiger, Leopard och Schimpans...
De tre första för att de är så vackra djur och kanske bra att ha fall det kommer en inbrottstjuv eller liknande.
Schimpans för att dom faktiskt går att lära upp och de skulle nog kunna vara ett bra sällskap och hjälp.
Nackdelen är ju faktiskt att alla dessa djur kan vara väldigt farliga och har mycket vilt i sig.
Men kolla på bilderna...visst är dom söta?!
 
 
Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn