src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Jag Tågar Vidare Med Bloggutmaningen...

 
 
När jag skrev mitt Fredagstema i helgen som var så lovade jag att bloggutmaningen skulle fortsätta på Måndag.
Så vart det inte, jag vart inringd på jobb i stället och hela Måndagen gick åt till det plus en del andra ärenden och saker.
Skönt att säsongen är igång nu, nackdelen är at tden som sagt är just säsongsbetonad, men det är bättre än inget så klart.
Hoppas nu på massor av snö och is, har ni någon så skicka den åt mitt håll.
 
Nu fortsätter jag frågorna i bloggutmaningen så ni behöver inte misströsta längre.
 
017. Tipsa om vad du vill som har med film att göra
Kolla gärna in min kategori "Filmspecial", "TV/Filmtips" och slutligen vill jag slå ett slag för sidan IMDb där du hittar allt om film och skådespelare.

018. Hiss & Diss - Filmer
Hiss: Klassikerna,Skådespelarna,Handlingarna och budskapet samt minnena som man fått genom åren med all bra film.
 
Diss: Allt det motsatta som finns med i hiss (för att göra det nekelt för mig)

019. 5 filmer man inte får missa
Omen (har du sett första så måste du se de andra två, menar inte omen från 2006)
Platoon - Alltid en klassiker.
Resident Evil (Har du sett en vil ldu se resten)
Underworld (Samma där)
Rock Star (För att lätta upp stämningen lite)
The Exorcist
 
VECKA 4 - DJUR
 
020. Har du klappat ett vilt djur?
Räknas i djurpark så ja, annars nej inte vad jag vet.

021. Vad är det roligaste du sett ett djur göra?
Sök funny animals på youtube så hittar du en hel del, orka rabbla.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn