src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Mr. 4000...

 
"Well, my name it is a number" - "And don't you know I'm a 4,000 man" - "I am having an affair, With the Random computer" så går texten till Kiss låten "2,000 Man", dock har jag ändrat till 4000.
Nu undrar ni säkert varför?
 
Sedan starten här på bloggen 2009-01-25 har det blivit en del inlägg så klart, NU har jag nått milstolpen 4000!
Smaka på den siffran!
Jag tror knappt att det är sant, men det är det alltså.
 
Känns skönt att ha i ryggen den dagen jag kliver av tronen...

 
... Men det kanske tar ett tag?
 
Hur som helst är detta en stor dag för mig och bloggen!
Hoppas ni haft det minst lika skoj som jag här på bloggen!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Grattis till 4000 inlägg!Hoppas du fortsätter ett tag till :)

Svar: Tack, vi får se. Har börjat tänkt på en framtid avslutning då jag hållt med detta i ett par år för länge. Framtiden får utvisa...
Grimgoth™

2014-07-15 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn