src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Keelhauled...

 
Fredagstema nu igen?
Var det inte typ ett sådant igår?
Tänk vad veckorna går fort!
 
Har en längre tid gått lite på sparlåga och bara varit, kreativiteten samt inspirationen har inte varit så hög.
Men endå har jag lyckas ta vara på den lilla som dykt upp, jag som person måste nog ha den mer eller mindre i mitt liv för att funka.
Ha mål och drömmer, gärna aktiviteter som väcker upp mig.
Något att sträva i mot, nu har jag inte haft så mycket i mitt tillsynes tråkiga liv.
 
Hur som helst så kommer det förhoppningsviss att ordna sig.
Ett fastare jobb skulle förändra hela min värld, det har jag varit med om förr.
Just nu lever man bara i en grå mellan värld.
Som vanligt är det den ekonomiska biten som tynger ner, men så länge man överlever så får man väl vara nöjd?
 
Nä, vi kan inte hålla på att deppa så här!

Trevlig helg på er så ses vi i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn