src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Separate Ways

 
Fredagstemat är här ännu en gång för att förgylla tillvaron.
Och här skulle jag kunna sluta mitt inlägg för jag är sjukt okreativ och inte alls full med inspiration, vill påstå att den känslan har funnits i mig ett tag nu.
Känns så där, men det är ingen idé att försöka jaga på det hela, känslan återkommer när den vill.
 
Har väl med att inte så mycket spännande händer heller runt mig som man kan hitta och hämta kraft i från.
Men det är som det är.
 
Vi ses i dimman!

Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn