src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Carnage Victory...

 

Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag?!
Anledningen är att inte orken funnits då jag jobbat lite, så jag har prioriterat annat.
Men då är det ju tur att jag har Fredagstemat så jag kan infomera er om vad som händer bakom kuliserna!

Helgen skulle jag chansa på blir rätt lugn och bara njuta lite.
Så jag antar vi ses i dimman!!

Cheers!!
 

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna-vegetarian of doom

Ta den tid du behöver-att blogga för att blogga resulterar bara i vattniga inlägg-lite som en dålig AC/DC-cover.

Svar: Tack, för stödet.
Grimgoth™

2014-05-27 @ 13:09:19
URL: http://crimsonanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn