src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hunger...

 
Fredagstemat är här ännu en gång för att dominera er början på en förhoppningsvis underbar helg.
Idag är det bara 19 dagar kvar till Sweden Rock Festival också, kan ni tänka er?!!
 
För er också som underar vad som hänt med Bloggutmaning 365 så har jag gett upp den nu tyvärr, efter som jag halka efter för mycket.
Men jag gjorde till fråga 123 så jag är nöjd, även om det hade varit kul att fortsätta med den så väljer jag endå att lägga den åt sidan.
 
I övrigt har jag det bra i min vardag och tillvaro känns det som.
Har saker att se fram i mot och sträva i mot, frågan är också hur man ska hinna med och även till viss del ha råd med.
Men det får bli framtidens problem och det blir som det blir.
 
Hade bra i dimman, vi ses snart!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn