src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Your Heroes Are Dead...

 
Hej där ute och välkomna till mitt Fredagstema.
Nu har jag inte uppdaterat bloggen sen i Måndags, det har flera orsaker så klart.
En av dom är att jag varit lite under vattnat med lätt förkylning, den andra är att min dator har varit lite konstig.
Allt är nu typ som det ska även om jag snorar lite lätt än men det är inget en JD kan fixa i helgen?

Annars är livet både gott och bra känns det som.
Undrar dock lite vart sommaren är med dess värme, och man undrar när den kommer!
En kan bara hoppas!

Nä, mina kära läsare!
Ha nu en underbar helg så ses vi i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn