src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Going To Hell...

 
Fredagstemat bjuder på en skön video och grupp, Taylor Momsen i spetsen av detta band är ju så klart inte fel heller!

Hur som helst så är det en del som snurrar i mitt huvud och runt mig, känns som jag inte landat på länge nu och jag vet inte riktigt vart jag är eller ska.
Men fasaden säger annat än sanningen och det är så det måste vara nu, bita i hop och bara vara.
Det finns ingen anledning för annat nu, och överleva kommer jag göra även om det är ett lättare kaos inombords.
Men styrkan att hålla i hop måste vara där för annars brister hela uppsättningen av denna pjäs som spelas just nu.

Att bara få skriva detta för att i nästa sekund gå härifrån utan en tanke på det som just hänt och kommer hända känns lättande.
Det finns som sagt inte tid för annat, men bakom kulisserna där ingen ser så pågår något helt annat.

Tack för mig och trevlig helg!
Ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn