src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

They're Coming To Take Me Away...

 
Jag har alltid uppskattat  Napoleon XIVs låt "They're Coming To Take Me Away" och nu har Butcher Babies gjort en cover.
Uppskattar den också, det enda jag kan klaga på är att de inte "skrattar" på samma sätt som i orginalet föer det är för mig en viktig del av galenskapen som låten i sig avspeglar.
Dock passar den så klart bra till dagens Fredagstema så klart.

Känns som jag kanske borde sätta mig in mer i gruppen Butcher Babies med, får se när och om det blir av.

Helgen blir nog inte som planerad utan jag får underhålla mig själv, inte första gången så det lär inte bli svårt att hitta tillbaka till de hjulspåren.
Så med det sagt så ses vi i dimman!

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Seance

Mäktig Cover!

Här kan du sätta dig in mer med gruppen Butcher Babies de äger!
http://seance.blogg.se/2014/april/butcher-babies.html

Svar: Ska kolla in det då...
Grimgoth™

2014-10-25 @ 13:00:54
URL: http://seance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn