src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Venus In Furs...

 
Igår kom jag och tänka på två låtar.
Den första var "When You're Strange" (The Doors) och då ploppa också denna scen upp i från filmen Lost Boys, den andra låten är den låten som finns i detta Fredagstema.
"Venus In Furs" (The Velvet Underground) och då kom denna scen från G - som i Gemenskap upp i mitt huvud.

Och visst är det väl härligt när musik och film sammanstrålar till minnen...
Ja, jävlar vad många sådana man har... minnen till olika saker.
Och vilka "triggers" man har som får dom levande!
Helt otroligt!
 
Hoppas jag väckte några minnen hos er med med detta inlägg.

Nä, nog för mig!
Ta det lugnt där ute i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn