src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beat Butchers Firade 30 År...

 
Skivbolaget Beat Butchers fyllde 30 år, och det firades med en helkväll på Münchenbryggeriet.
Där med skulle massa punkband stå på scenen, och vilken kväll det vart sedan!

Banden som spelade för kvällen var:
Krymplings*, Coca Carola*, Asta Kask, Köttgrottorna, 23Till*, Le Muhr, Gamla Pengar, Alarmrock*, Fabriken, Tuk Tuk Rally*, Ohlson har semester prod, Hans & Greta*, Sista Skriket*, Varnagel*, Roger Karlsson, Rolands Gosskör*, Slutstation Tjernobyl och The Solar Lodge*. Söderberg (inställt)

* = Bandet återförenas

Tyvärr kom vi mitt i "Balladen Om Olsson" med 23 Till och fick sedan se slutet av deras spelning, efter det spelade Hans & Greta och jag släppte där med inte min frontrow.
Gitarristen började med att slå sönder sin gitarr vilket skedde medan dom plugga in, underbart!
Jag fick höra min favorit låt "Sibylla" samt fånga en trumpinne.

Efter det vart det mingel... och här släpper jag loss mina kort och fortsätter till dem min kväll.

23 Till som sagt, och dom var fan bra som vanligt.
 
Hans & Greta rocka på bra och låten "Sibylla" var höjdpunkten för mig.
Lägg märke till gitarren på golvet också!
 
Jag och Olle Österberg (Hans & Greta - trummor), senare på kvällen träffade jag även gitarristen och ställde frågan: "Varför slog du sönder gitarren? Var det något fel på den?" Hans svar var lysande: "Nä, jag har bara alltid vilja gjort det!!"
 
Jag, Pär och Janne i 23 Till hade en underbar pratstund.
Och jag kan avslöja att Jannes hemgjorda päronconac var jäkla god!!
En vakt kom senare och tog den, men lika glada var vi för det... men gladast vart nog vakten...

Jag och Micke Blomqvist (Asta Kask) träffades upp en snabbis med vilket är alltid lika trevligt.

Jag ber om ursäkt... men gruppen Le Muhr är en grupp jag inte tidigare lagt märke till eller ens kände till, men efter denna kväll har ni nu ett fan!
Satan så bra ni var/är!

Att sedan få springa på Birgitta Linder (Le Muhr - Gitarr) vart en ära, berätta att jag hade blivit frälst.
Tack som fan för trevligt bemötande.

Coca Carola var bra så klart men bäst var nog endå när dom körde "Bakom Spegeln", och det är ju en låt av Radioaktiva RäKer?
Men bra var det iaf.
 
Min kväll avslutades med Asta Kask och detta är den enda bild jag lyckades ta.
För sen var trycket jävligt hårt så man fick kämpa bra för att ens stå.

Detta var en oförglömlig kväll!
Helt magisk...

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn