src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Lemmy Kilmister Död...

 
Kilmister hade under lång tid tampats med allvarliga hälsoproblem och har de sista åren tvingats trappa ned både på alkohol och rökning.
Han ska ha fått besked om den aggressiva cancern endast två dagar innan han avled.
Då var han enligt uppgift i sitt hem, tillsammans med sin familj.
 
bandets facebooksida uttryckte man under måndagskvällen sin saknad och sorg efter bandmedlemmen.
 

Jag vet personligen inte hur många gånger jag sett Motörhead, och varje gång har det varit magiskt och underbart.
Man har blivit överaskad även om man vet vad som komma skall, det är en ikon samt ett ikoniskt band som gått i graven.
Samt att jag är otroligt glad att jag fick se dem en sista gång på Hovet den 4 December i år.
Som tur så kommer alla minnen och historier leva vidare tillsammans med hans odödliga musik!

R.I.P. Lemmy Kilmister  - 24 December 1945 - 28 December 2015. R.I.P.
 
Motörhead - Killed By Death

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn