src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Where's the Music?...

 
Wheres The Music var i helgen, och jag var på plats på Saliga Munken för att bevaka Thundermother och Crucified Barbara.

Stället var välfyllt och på scenen krossade banden fullständigt, det var bra drag på både publik och band genom hela kvällen.
Det var helt enkelt rakt i kaklet som gällde.
Värt är att nämna är också att provsmakningen av Crucified Barbara Hard Hitting Red Ale gjorde ett väldigt positivt intryck och det godaste jag druckit på ett tag nu, mycket bra och inpomerande gjort.

 
Jag fick mina kort som jag tagit med gruppen signerade, samt att jag också fick Thundermothers skiva signerad. Snacka om lycka!!
   


 
Att få hänga med banden efter spelningen är ju så klart alltid lika speciellt och man blir alltid bra bemött.
På återseende!!

Dags för korten från konserterna.


Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn