src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Inför Skogsröjet 2015...

 
Då var det snart dags för årets Skogsröjet, extra roligt för i år är att det kan bli publikrekord i år.
Visst vore det härligt efter som festivalen i sig firar 10 års jubelium med.
Extra skönt är också att Stefan Arvidsson som tidigare flaggat för att det här skulle vara hans sista år som högste ansvarige för Skogsröjet har tänkt om där.
På Skogsröjets Facebook sida är flödet stort med massor av spännande uppdateringar som gör att peppen bara ökar.

Det blir nog ett grymt och lite speciellt år känns det som redan nu.
Ska bli underbart att få vara på plats och uppleva stämningen som alltid är hög!

Hur ser vädret ut att bli då?
Jag brukar kolla på yr.no och so far so good måste jag säga.
Och då återstår bara planeringen inför banden som man vill se då!

Fredag:
14:30 - 15:15 Thundermother
16:00 - 17:00 Crucified Barbara
18:00 - 19:00 Electric Boys
19:00 - 20:15 Heat (Måste ju utreda om min upplevelse på SRF bara var tillfällig)
20:15 - 21:30 Magnum (Känns som man sett dessa förr, men ska kollas in och sen får man se)
21:30 - 22:45 Hardcore Superstar (Ett band som man sett X antal gånger nu, kan missas men gör inget om man ser heller.)
22:45 - 00:00 Skid Row (Blir och kolla in och se om det kan vara något i dagens läge)
00:00 - 02:00 Europe (Avslutar ju kvällen och festivalen så det blir nog att se dessa?)
 
Lördag:
15:45 - 16:30 Imber (Ett band som jag tidigare inte sett live, så detta måste jag försöka kolla in)
16:30 - 17:30 Bloodbound
17:30 - 18:20 Besserbitch
18:20 - 19:30 Doro
19:30 - 20:45 U.D.O
23:30 - 01:00 Saxon

Over all så finns det lite luckor här och där samt band som man kan missa/gå i från och liknande.
Men en 100% planering går aldrig att göra har jag fått lära mig, utan man får ta besluten på stående fot.
Har också fått ackreditering och hoppas där med att kunna ge lite extra för er läsare.

Vi ses väl på Skogsröjet?
 
Skogsröjet 2015 teaser.
 
Cheers!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn