src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blue Collar Man (Long Nights)...

 
Nu har det hänt grejor som Cicciolina skulle bli generad av att se, I Onsdags hade jag ett möte med en arbetsgivare där jag skrev kontrakt på en anställning.
Så där med är jag nu med jobb en tid framåt!
Ni anar inte hur skönt det känns!???

Har nu avslutat min andra dag på jobbet och jag har en bra känsla redan då jag redan träffat nya bekaantskaper samt en del kändisar.
Det blir nog en bra och spännande resa!

Glöm inte att det är Fredag den 13:e idag med.

Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Stones

Grattis till jobbet!

Svar: Tack så mycket!
Grimgoth™

2015-11-14 @ 08:01:57
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn