src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Die Young...

 
Det är lite av en lite speciell video jag har valt idag tycker jag, en stark grupp med en stark sångare samt låt.
Detta kan nog inte bli så mycket bättre tror jag?

Veckan har varit fullbokad mer eller mindre med projekt och möten omblandad i en mix så jag nästan inte vetat vad som varit upp och ner eller in och ut.
Men jag har hittat tillbaka och det är huvudsaken.
Med andra ord...välkomna till Fredagstemat!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn