src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Lifes A Song...

 
Visst är det underbart med Fredagstema?
Och dagen Fredag innebär ofta slutet på veckan och en härlig ledig helg framför sig, dvs. för de som inte jobbar helger och liknande.

Personligen är jag inne i en period där jag tänker och analyserar saker runt omkring mig i livet och vardagen, vet inte om det är positivt eller negativt men det är som det är.
Både bak och framtid snurrar i huvudet och ibland är det svårt att koppla bort.
Men hoppas kunna gå vidare och kanske även lära mig något, samt att mitt liv är så här som det är...
Vad ska man göra?

Nä, nu kan vi inte hålla på och deppa så här som Asta Kask sa inför en låt på albumet "Från Andra Sidan (Live)".

Vi ses i dimman!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn