src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Low Hangin' Fruit...

 
I morgon börjar Kulturnatten här i stan och med det en hel del evenemang så klart, men vi ska ju överleva Fredagstemat först kanske?
Sen kan man göra upp planer och tankar kring helgen, mina är mer eller mindre klara och jag kommer ta det lugnt, kanske ta någon tur neråt stan på Lördagen?
Den som lever får se som man så fint säger.

Det blir en bra helg tror jag, hoppas ni får en bra helg med så klart.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn