src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Susej Llik Ot Tolp Eht...

Jaha för er som missat det så är det Våffel dagen idag, personligen så kommer jag inte äta några (om jag inte blir bjuden så klart) dock vore det kanske nice för det var länge sedan, men men...



Kolla runt lite i olika bloggar som jag följer och såg att en del skrev om deklarationen, så det är dax för den nu allså?
Undrar när jag får min då? Kanske man borde kolla upp på nätet (Skatteverket) om den inte kommer i posten idag?!

Satt och kolla lite på inställningar osv för min blogg på Bloglovin igår oxå, ändra lite här och där...
För er som inte vet vad det är så är det ett verktyg som man kan följa sina favorit bloggar med och det är rätt smidigt måste jag säga, så om du vill följa min så är det bara att trycka på Follow This Blogg (Här eller den i menyn till vänster).

"I follow you,
you follow me
I don't know why
"

Idag har jag oxå äntligen vaknat upp ur det dvala jag befunnit mej i ett tag och det känns mycket skönt måste jag säga.
Kom oxå på att jag inte spelat poker på ett tag men å andra sidan så har jag inte heller kännt för det så jag tänkte dra igång med det på Fredag igen.

I morgon så kommer min solstråle hit oxå vilket är helt underbart, egentligen skulle han inte gjort det då han skulle åkt bort med mitt X men efter som nu har gips på foten så kommer jag få ha han lite extra framöver, vilket inte är fel!!

Ang. i morgon så kom jag på att jag kan tipsa om en Dokumentär som kommer gå på TV4 21:00 - 22:00 - Monstret - Josef Fritzl heter den iaf.
Och efter som jag redan sett en annan Dokumentär om detta så ska jag försöka komma i håg att se den, den går även i repris på Söndag (29 mars) (04:45 - 05:50)
Den andra Dokumentären jag såg hette "Dokumentär Josef Fritzls Mörka Hemlighet".
För dej som inte har en anning om vad detta är eller handlar om kan hitta info om Dokumentären som kommer på på Tv4 HÄR.

"I'm the razor at your throat, in your fever dreams,
I'm the one to get your goat, nothing's what it seems,
Freeze your smile, stop your heart, creep and crawl and slither,
Come to you and make my mark,
Smiling Like A Killer
"

Satt och funderade lite över att det vore kul att göra nått kreativt igen och lägga ut på bloggen, ungefär som jag gjorde i inlägget "Ordinary Story...".
Har inte funderat så mycket mer på det men det vore bra med tips och råd från ER så det oxå blir nått NI vill se oxå!!!
Så kom nu med förslag... ALLT mellan himmel och helvete går bra, skulle va kul med en liten utmaning...

Dagens musiktips får bli: Asta Kask, japp idag ska jag skriva om en svensk punk grupp.
Detta är punk när den är som bäst och efter som man lyssnat på det ett tag så finns så klart massa minnen.
Album att rekomendera: Med is i magen, Sista dansen, Från andra sidan, Aldrig en CD, En för alla ingen för nån.
Deras hemsida är skoj att titta in på oxå :D

. . .Grimgoth is nobody, just like you. . .


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Kolla på skatteverket.se, papprena lär nog inte dyka ner i brevlådan de närmaste dagarna...

2009-03-25 @ 18:12:23
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn