src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Das Modell...

Nu har jag nått 30 prenumeranter också och det känns skönt och hoppas så klart på fler och fler läsare.



Tänkte fira med att avslöja att i dag har denna blogga ingått ett stolt samarbete med Rockzter som är ett community/microblogg för människor som älskar rock.


"Time has stopped before us
The sky cannot ignore us
"

För er också som inte hunnit med min tävling så har ni sista chansen nu då den avslutas i morgon den 3:e September.

Igår tog jag tag i alla mina samtal som jag skulle ringa och det känns bra nu, nu kan jag då fokusera på annat.

Imorgon förhoppningsviss kan jag där med uträtta lite ärenden neråt stan beroende på om någon hänger på eller inte, är så tråkigt att gå på stan ensam.
Annars löser det sej nog på nått sätt?

Dagens Musiktips: Big Fish
Detta lite mer udda bandet som tog steget ut att exprementera med sin musik är helt galet bra.
Dom blandar in saker som man kan hitta i hårdrocken och så klart kanske mer åt folkmusik hållet.
Allt beroende på vilken tid eller låt man kollar in bandet.
Texterna är ju gyllene och har ett djup och betydelse som kan tolkas nästan hur man vill, ibland har dom klara budskap som går rakt in i hjärtat.
Album att kolla in: The Natural Powers, Hydrology, Död mans vals, Vargavinter, Dans mot tiden, Sånger ur sten, Nyårshambo, Blues för Paranoia och Andar i halsen.
Lyssna nu på denna låt och text och tänk efter.

Big Fish - Vandringsvisa i de Krossade Skallarnas Tid




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Hej hopp, får se om jag hinner svara på frågorna.....de var lite kluriga för mig :)

2009-09-02 @ 12:50:44
Postat av: Micke

Jag har lite frågor till mina läsare. Bastardo råkade förväxla våra bloggar och svarade om din blogg hehe:



0) Vem är du?

Kan tyvärr inte släppa det, men kalla mig Bastardo.

1) Hur hittade du hit?

Kommer inte ihåg. Kan det ha varit genom Mickebloggen?

2) Hur länge har du läst?

Läst? Jag lyssnar bara på musiken :P

3) Vad gillar du bäst med bloggen?

Musiken

4) Vad tycker du minst om?

Dina särskrivningar

5) Några önskemål?

Att du skulle dela upp inläggen. Särskilt när de handlar om flera olika saker. Skulle hellre läsa var grej för sig.

6) Känner du mig?

Nej, jag har träffat dig irl, kanske utbytt nåt ord. Thats it!

2009-09-02 @ 18:07:41
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: jo självklart har jag koll på mustasch senaste? det borde du väl ändå ha sett i min blogg? jag menade signerade skivan, det visste jag inget om

2009-09-02 @ 18:21:18
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Micke:

åhh, haha, det var väldans.

Tack för du förde det vidare iaf.

2009-09-02 @ 19:20:20
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: haha okej. tänkte väl, blev lite irriterad ;D mendu, kan du se något på nytillkomna obekt i bloggen?!

2009-09-02 @ 19:30:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Heyli

grattis till samarbetet va roligt :)



haha du har inte missat part one, du kommenterade den till och med ;)

2009-09-02 @ 19:37:01
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

förstår de :)



tack va bra att du säger så :)



haha nä de är inte alls lätt att komma ihåg inte, jag vet hur de är :)

2009-09-02 @ 20:54:55
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Bastardo

Hahah. jaja, jag hade väl nåt undermedvetet behov av att säga dessa saker till dig tydligen, så kan det gå ;)

2009-09-02 @ 23:39:46
URL: http://bastardo.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Hej igen!

Jag kom helt plötsligt på varför sidan nr 2 överlappade innehållet för din vän - istället för att mäta avståndet från left var avståndet mätt från right och iom att din vän antagligen har en mindra skärmupplösning är sida nr 2 samma antal px från höger som den är från oss, med den skillnaden att vi har större skärmupplösning. Hängde du med?

Ändra från right till left i stilmallen #side2, och öka antalet px väldigt mycket.

2009-09-03 @ 01:05:33
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn