src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bret Michaels Tvingas Operera Hjärtat...

 

Ni kanske minns hur jag rapporterade när "Bret Michaels Frisknar Till..." eller "Bret Michaels Nyheter..." och slutligen "Bret Michaels..."?

Nu är det dags att för nya rapporter om denna älskade rockstjärna och hans hälsa.

Hälsoproblemen tar aldrig slut för sångaren, efter blödningen på hjärnhinnan är det nu hjärtat som krånglar.
Nu ska han läggas på operatinsbordet för hjärtat, detta kommer ske i Januari då man hittat ett klaffel i hans hjärta som han tros ha haft det sedan födseln.

För närvarande befinner han sig på turné.
Hans talesperson har sagt till Radaronline att han inte är 100% men att han har humöret på topp trotts detta, vilket är väldigt bra och jag hoppas verkligen att han klarar av detta så klart!!

Känns som vi har haft nog med förluster nu inom Hårdrocksscenen! 

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: jag vet mycket väl vem jag pratar om snygging ;) med fail syftar jag inte på hans grymma tid i helloween, utan tiden efter då han gått ut med att han hatar metal och betett sig som ett jävla mongo, haha.

2010-09-28 @ 19:44:53
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn