src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Perfect Gentleman...


För er som vill Ställa frågor finns tillfälle ännu och min nya Facebook grupp får inte heller glömas.
Sen är det mycket skönt med Fredag och dagen Fredagstema är en mycket underbar låt.
Texten skulle kunna handla om mig??

Nja, kanske inte riktigt men man vet aldrig!!

Hur som helst vill jag som vanligt bara passa på och önska er kära läsare en trevlig Fredag och se nu till att ta det lugnt där ute i dimman.
Själv kommer jag nog hålla mig borta skulle jag tro.

På återseende!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Blir nog ingen öl-dimma ikväll - har haft en hel öl-vecka. Och på söndag drar det igång igen - Korfu.

2011-07-15 @ 18:07:10
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn