src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

NKPG Festival Foton...

 

För er som undrade vad jag hade för mig i går kan ju alltid kolla HÄR, det var en underbar kväll som jag i ärlighetens namn inte kommer i håg till 100%, men satan så skoj det var.

Norrköpings Hårdrocks Elit var där så klart, och man träffa som vanligt hur mycket folk man kände samt nya ansikten så klart.
Även en del snygga damer fångade min blick och byte ord med mig.

Vakna ganska nyligen (runt 13-14 hugget), kolla in mobilen och insåg att där fanns ett nytt okänt nummer, måste fan lära mig att spara namnet.
Misstänker att det är till en ... ja... ehh... dam. ;)

Träffa två sköna snubbar med, en var från Frankrike och den andra från Spanien, det är fan spännande att snacka engelska.
Tror att jag drog till med lite Svengelska också, allt för humor och skratt.
Minns vi diskutera Glen Benton och Deicide med.
Ja, som sagt det var skoj!

Nog med snack från min sida, utan nu vill ni säkert att mina kort från kvällen ska tala?
Hela 81 stycken vart det, men jag kommer inte bjuda på alla. 








Eder hjälte i glasögon, skarpa satan var dom också.

































Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn