src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You're Mine...

 

Vad ska man säga?
Kul att så många redan nu ställt upp och svarat på min tävling "Grimgoths Motörhead Shiraz Tävling...".

Annars flyter mitt liv vidare här hemma och allt känns rätt bra, eller lite bättre än förr i alla fall, kopplar bort så mycket som möjligt som kan tänkas bekymmra mig eller liknande.

Helgen ser också ut att bli rätt bra med lite utgång och band, får se hur det löser sig också så klart, det är ju bara Tisdag liksom.

Igår skulle jag åka ner och lämna lite papper på Arbetsförmedlingen, det visade sig då att den blivit bombhotad, hängde utanför avspärrningarna för nyfiken är man ju så klart.
Rätt otroligt att det hände här i lilla Norrköping.

  Här ser ni två bilder som jag knäppte med mobilen, när "bomb squad" kom så utökade dom avspärrningen till Drottinggatan.
Det visade sig som tur var att det aldrig var en riktig bomb.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: bex

Lite spännande med bombhot mot arbetsförmedlingen, det är nog inget man ser varje dag xD

2011-05-24 @ 13:34:17
URL: http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: frida

Det var sannerligen en grym tävling herr grimgoth. mitt svar fick du alldeles nyss. vore grymt med de glasen!



självfallet bör vi ses! svinga en öl tillsammans!

ska du bo i husvagn?



2011-05-24 @ 14:31:55
URL: http://svajigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn